fixed; bottom: 0px; left: 2px;">

Wednesday, January 19, 2011

kisah cinta -[2003-2008]

Kisah cinta kami bermula bile je melangkah ke menara gading..hehehe..ingt lg first time when he said  i admire u for a long time..tapi takut nk gtau..mula2 tak serius coz we all dok jauh sorg perak sorg kt kedah [aku lah tuh kt kedah] then bercinta2 until we finish study..actually he teacher...huhu cikgu PJ lg..mmg dr dlu2 ag aku memg minat sgt ler ngan budak2 laki yg suke bersukan nih..finally i got him...yeahhh!!!kami ni sdara dkt2 je..kecik2 dlu rapat ngat ntah bile mase jatuh cinta sayang kt dia..jawapan tu sampai skrg takde hehehe..apepun we all dah kwin dan de sorg ank..suke duka perjalanan cinta kami menarik kerana de tentangan dr fmly dia..hukhuk..sedih wa time nih..bile terkenang kisah cinta kami tuh...tapi itulah yang dikatakan jodoh pertemuan semuanya ditangan tuhan kita hanya mampu merancang..pada pagi 7 DISEMBER 2008 hari ahad sehari sblm ry haji aku di nikahkan di depan tok imam mak nye dan juga pakcik2 suami aku...aku plak..takde sapa menemani.. ye lah mak n adik2 aku sume takde..sedih gembira sume ade time nih...bile terkenang mmg myedihkan..apepon majlis berjalan dengan lancar wlau tanpa adik aku disisi..mak aku dtg mse aku sanding je..:( sedih sguh..
Tapi demi cintaku padamu...ke mana akan ku bawa...huhu..

Coret coret kisah cinta kau dan aku [fadzli+fazliza]-07/12/08
ni gmbr kawin kami..hihi pinky2 gtu..rase tak percaya dpt kwin gak akhirnye..setelah pelbagai halagan dan rintangan terpakse kami lalui..apepon kami dpt restu dr ibunye..itu yg penting beside me everything ok je...




hehe gmbr kawin ku dlu2..mase nih mmg dah tembam..hua3...hati suke maa..mau kawin ngn buah hati..semoga perkahwinan kami berkekalan sehingga ke anak cucu..dan smoga jodoh kami panjang ...AMIN!!!!!

No comments:

Post a Comment