fixed; bottom: 0px; left: 2px;">

Thursday, March 17, 2011

tak sempat nk jenggok...kihkih

Salam...lame sungguh aku dok jenggok kerabak buruk yg makin aku nk lupe nih..hehehe...menyepi lah seketika memandang dah  aku dah mule keje dan bnyk bende harus aku pikir dan menyetelkan semua bende masalah...hehehe..hidup takde masalah tak menarik plak kan..last month sbuk sgt2..nge tukar sek baru pastu dah begelar pekerja a.k.a CIKGU FAZLIZA nih...rutin harian aku berubah...adoiya...nnt next time aku story bnyk skek...sbenar nye aku jeles nih...sibuk2 mummy aleesya tuh de mase lg dia mengupdate blog dia..hehehe tp mama yussoff sbuk sgt2...ak nyempat nk jenggok...tp fesbuk mmg takleh lupe....huahuahua...ok see u next entry...dadadada

2 comments:

  1. hehehe kesibukan bukan penghalang mummy aleesya berblogwalking...aku kn kalu satu hr x jenguk blog mcm x sah..ia dh jd sebahagian hidup aku..my e-Diary for my sweet princess & family.

    ReplyDelete
  2. hehehe bgus tol mummy aleesya nih..mama yussoff dok ingt kdg2 nk jenggok..kihkih..mmg sah dokleh nk jd blogger nih..

    ReplyDelete